Friday, August 6, 2010

SET LENGKAP UNTUK IBU HAMIL, DARI 3 BULAN SEHINGGA LEPAS PANTANG

Salindah merupakan rencana pemakanan kesihatan dan rawatan ibu hamil sehingga lepas pantang berasaskan Homeopati, Biokimia dan Herbalisme yang tidak akan mendatangkan kesan-kesan sampingan atau keracunan kepada penggunanya.
Salindah dicipta khas oleh Prof Dr. Azizan Bin Hj. Ismail yang telah melakukan kajian yang begitu lama termasuk kajian terhadap isteri beliau sendiri bagi membantu ibu hamil menikmati zaman kehamilan dan melahirkan dengan aman dan tenteram.
Produk Salindah dapat membantu menghilangkan rasa takut, cemas dan bimbang, terhindar daripada aneka rupa masalah ketika mengandung, semasa bersalin dan selepas bersalin.
Peringkat sebelum bersalin


B1 - Mulai minggu 12 - Menghilangkan muntah, loya dan alahan. Mencegah demam, batuk, selsema, sejuk,sakit kepala, sakit gigi dan lain-lain. Melancarkan darah, mencegah timbul simpul urat dikaki. Menghilangkan letih lesu.

B2 - Mulai Minggu 24 - Memberi zat untuk tumbesaran janin, menguatkan tulang dan membina otak janin. Menghilangkan sengal tulang, kebas kaki dan tangan.

B3 - Mulai minggu 28 - Memberi zat untuk pembinaan saraf dan otak anak. Mencegah simpul biawak atau krem betis. mendatangkan ketenangan bagi menghadapi hari bersalin.

B4 - Mulai 4 minggu sebelum bersalin - Memudahkan kelahiran bayi. Menghilangkan perasaan takut dan cemas.

B5 - Mulai 2 minggu sebelum bersalin - Membantu B4, mengendur dan menganjalkan otot pencerut saluran peranakan dan memberi daya teranan sewaktu bersalin.

B6 - Mulai 1 minggu sebelum bersalin - Menguatkan teranan, menolong mengurangkan sakit sewaktu bersalin, mempercepatkan dan mempermudahkan keluarnya anak, membuka luas saluran peranakan. Juga dimakan semasa berlaku Kontraksi, 15 minut sekali.

Peringkat selepas bersalin

L7 - Selepas bersalin - Menyembuhkan luka jahitan Mencegah jangkitan kuman dan penanahan.

L8 - Mulai 5 jam selepas bersalin - Membantu menghilangkan rasa sakit bersalin, menghentikan darah, mencegah meroyan, demam dan sakit kepala.

L9 - Mulai hari ke 2 selepas bersalin - Menghilangkan sengal dan bisa-bisa selepas bersalin. Mambetulkan urat-urat darah, menyusun semula alat peranakan dan menguatkan seluruh anggota badan.

L10 - Mulai hari ke 6 selepas bersalin - Mempercepatkan rahim dan saluran peranakan mengecut semula. Mengangkat rahim kembali ke tempat asal.

L11 - Mulai hari ke 7 selepas bersalin - Memanaskan badan, menambah selera makan, membaiki sistem penghadaman dan pembuangan najis. Menghilangkan kebas dan meyegarkan rahim.

L12 - Mulai hari ke 21 selepas bersalin - Menjaga kesihatan ibu agar sentiasa sihat dan segar selepas bersalin.

Anda pasti berpuas hati menggunakan set bersalin ini, kerana ramai orang telah mencubanya. Saya telah menggunakannya daripada anak pertama sehingga anak ke 4. Tiada masalah sepanjang menggunakan produk ini. Anak saya tidak mudah dijangkiti penyakit, tiada serangan demam kuning dan anak saya lebih cergas. Ibu sihat anak juga sihat.

No comments:

Post a Comment